Meie „äriplaan“ partneritele

Madis Kass, partnersuhete juht

Selle nädala seisuga on Dubai maailmanäituse avamiseni jäänud vähem kui üks aasta. Kui nüüd arvestame, et varsti on jõulud ning vabariigi aastapäev ja suvel kõik eestlased lääne-euroopalikult puhkavad, siis võib tõdeda, et Expo on algamas sisuliselt kohe.  

Expo 2020 Dubai restardiga  on meile kõigile antud lisaaega tegeleda ettevalmistustega, mis on otseses seoses Eesti ettevõtete eduga tulevasel maailmanäitusel. 

 

Just tänased ettevalmistused on määravaks, milline seis valitseb 2022. aasta varakevadel peale Expot. Kui minna veel kaugemale, siis võib väita, et praeguste tegevuste esimesi vilju näeme juba Expo toimumise ajal. Korrates vana ja kulunud tõde - korralik ettevalmistus ei ole kunagi ühtegi head tulemust untsu keeranud.

 

Millele pöörata tähelepanu praegu?

Esiteks Expo partneritele mõeldud portaalid. United Business Connections ühendab Expol osalevaid riike ning nende paviljonides esindatud ettevõtteid. Eesti paviljoni partnerid on seal juba kõik kenasti reas ning teie ettevõtte profiilid vajavad ainult kosmeetilist värskendust kas siis teksti, piltide või teie kontaktide osas. Teeme ära?

 

UBC’d oleme tutvustanud juba Soome, Rootsi, Taani, Läti, Leedu ning Prantsusmaa kolleegidele. Varsti läheb ring veel laiemaks. Oleks hea, kui meie ettevõtted oleks, nagu Magnus Optimistist viimasel infopäeval ütles - korda tehtud. ubc.business

Aladdin. Eesti paviljoni Dubai b2b partneri loodud portaal, kus vastavalt meie ettevõtete profiilidele on piirkonnast leitud potentsiaalne vastaspool ja pandud  võimalikud ostjad ja kliendid ühte andmebaasi teile kättesaadavaks. Nimekirjas on 1000+ ettevõtet, kes on välja otsitud just teile sobivast valdkonnast GCC piirkonnas. Kui liikumine on raskendatud, siis elektrooniliselt on kõik kättesaadavad.  

 

Kuidas edasi?

Tasub uurida ka uuenenud Expo erinädalate teemasid ning kas ja kuhu teie ettevõtte lugu võiks nende sees paigutuda. Lisaks aitab see kaasa Expo külastuse ja partneritega kohtumiste planeerimisele. Kas oleks hea mõte samal ajal korraldada oma üritus Eesti paviljonis? Just täna oleks hea aeg mõelda enda tegevusplaanile ja strateegiale seoses Expo’ga. Kas minu ettevõte on selleks valmis? Kas ettevõtte turundus on täna tasemel ja sõnum sihitud ning arusaadav? Kas ettevõte „tööriistad“ Expol edukaks osalemiseks on kõik valmis? 

 

Need on küsimused, mida soovitame teil endale esitada ning kui mõnes kastis on linnuke puudu, tasub asi töösse võtta kas meie partnerite abiga või iseseisvalt.

We are the Best

  • facebook-logo
  • linkedin