Veebinari “300 päeva EXPOni” kuulas inimesi 15-st riigist

Andres Kask

3. detsembril läks eetrisse järjekordne veebinar „300 päeva EXPO-ni“, millest võtsid sel korral osa meie partnerid, kes pakuvad e-kaubanduse teenuseid, müüvad luksuskaupu ja disainitooteid – Amanjeda, Optimist, Click & Grow, Fort Aero, Furus Luxury Boats, Dynomax ja Tallink. Üritusele registreerus 61 inimest üle maailma, osales ligi 40 kuulajat, esindatud olid lisaks Eestile ka Malaisia, Araabia Ühendemiraadid, Sloveenia, Keenia, Peruu, USA, Soome, Singapur, Ungari, Belgia, UK, Prantsusmaa, Kreeka, Tai huvilised. 

Ühel meie partneril –  Silenil, on õnnestunud eelmisest veebinarist saadud kontakt juba edasimüüjaks realiseerida. Henriko Pärnpuu, Silen Global Sales Manager: „Meie Sileni kogemus osutus positiivseks. Zoomi kõne potentsiaalse edasimüüjaga läks hästi. Oleme nüüdseks nendega kaks suuremat Zoomi kõnet teinud ja tundub, et asi jõuab lepinguni. Ehk kogu 400 Days to EXPO üritus tõi meile Dubaisse ja Abu Dhabisse uue edasimüüja (loodan, et nüüd ära ei sõnunud 😊.“


Järgmine veebinar toimub järgmise aasta märtsis, kui EXPO avamiseni jääb 200 päeva, kus ennast ja oma teenuseid tutvustavad meie digitaalvaldkonna ettevõtted. 

3. detsembri veebinar on järelvaadatav SIIT

We are the Best

  • facebook-logo
  • linkedin