Veebinarid iga 100 päeva järel

Madis Kass, Eesti paviljoni partnersuhete juht

Eile, 18. juunil toimus esimene veebinar sarjast „500 Useful Days to Expo“. Seal tutvustasime meie kaheksat partnerit, kelle teenuste või toodete portfellis on lahendusi, mis loodud viirushaiguste vältimiseks või selle mõjude leevendamiseks. Veebinar kandis alapealkirja „Estonian companies against the crises”. Sel korral esitlesid oma tooteid ja teenuseid Nortal, Eumar, Net Group, Go Swift, Semetron, Alphablues, VAU ja Yanu. Kuulajaid oli kokku 60 ringis, peamiselt Araabia Ühendemiraatidest, neist mitmed ka riigiasutuste esindajad. Saime kiitvat tagasisidet ja tunnustust, loodetavasti leiavad meie ettevõtted endale kuulajate abil ka ärikontakte.

Vaata veebinari järgi siit: https://vimeo.com/430716143 

 

Eumar Design juht Arkadi Berman jäi ürituse korraldusliku ja ideelise poolega väga rahule. „Kohe saime meili teel kaks päringut,“ kinnitas ta. „Selle ootamatu lisa-aasta kasutame ära, et end EXPOks veel paremini ette valmistada.“ Sügisel lansseerib ettevõte uue innovaatilise toote – contactless hand washing and hygiene station for public spaces – mis on mõeldud just fuajeedesse, koridoridesse,kaubanduskeskustesse jm ning mis on kantud uue aja hügieeninõuetest. Selle tootega püüab Eumar pääseda löögile ka maailmanäituse korraldajate juures.

 

Kuigi Araabia ärikultuur eeldab mitmel korral enne „asjast rääkimist“ silmast-silma kohtumist, on kohalikud inimesed viirusest tingitud olukorra tõttu hakanud oma kombeid ümber hindama ning veebis tehtavaid seminare kohtas koroonakriisi ajal juba üsna palju. Kui meie jaoks on Skype-vestlused juba ammu osaks igapäevasest äritegevusest, siis sealne kultuur alles õpib neid kombeid. Digitaalse ärikultuuri arenemine maailmas annab meie ettevõtetele tohutu eelise, sest esiteks - me oleme selle eluviisiga juba harjunud ja teiseks - meil pole vaja iga kohtumise pärast kulutada tundeid eurosid, et kohale sõita.

Seepärast otsustasime meiegi sedalaadi ärikultuuri edendada ja korraldada oma Emiraatide ärihuvilistele iga 100 päeva järel meie partnereid tutvustavaid veebinare. Oleme oma ürituste sarja nimetanud „500 Useful Days to Expo“. Igal korral muutub ürituse number 100 võrra väiksemaks. Kokku korraldame 5 veebinari, jagades need erinevateks teemadeks.

 

Septembrisse plaanitud järgmine veebinar on aga mõeldud meie kinnisvara ja ehitusega seotud partnerite tutvustuseks, alapealkirjaga “400 Useful Days To Expo: Real Estate Solutions from Estonian Companies. Sustainability. Desing. Innovation.” Meie veebinare aitavad korraldada EAS ja Eesti saatkond AÜE-s.

 

Suur tänu teile!

1/1

We are the Best

  • facebook-logo
  • linkedin