Virtuaalsed äriseminarid avavad Eesti ettevõtetele uksi ka distantsilt  

Pandeemiat trotsides korraldati Dubai maailmanäituse eel Eesti ettevõtete tutvustamiseks neli virtuaalset äriseminari, mis tõi huvilisi ühe ilma ja päädis juba ühele ettevõttele lepingu sõlmimisega.  

Veebiseminarides osales üle 230 kuulaja 24 riigist. Nendeks olid Ungari, Austria, Läti, Kreeka, Malaisia, Slovakkia, Jaapan, Madagaskar, Nepal, Egiptus, Bulgaaria, Sloveenia, Soome, Belgia, Prantsusmaa, Tai, Rootsi, Horvaatia, Itaalia, Leedu, Norra, Sri Lanka, Serbia, Namiibia. 

Privaatseid vaikuseruume tootev Silen on üks neist ettevõtetest, kes on oma tootega maailmanäitusel esindatud ja kellele seminaril osalemine juba reaalse äritehingu tõi. „Olukord maailmas lükkas üritust edasi ja tahtsime programmist ikkagi võimalikult palju enne osa saada, kui sügis kätte jõuab,“ selgitas Sileni üleilmne müügijuht Henriko Pärnpuu. Seminarilt loodeti endale leida Dubai äripartner ja see ka õnnestus. Araabiamaade ärikeskkonda iseloomustab äärmiselt tihe konkurents ja äri edendamine on sealses regioonis väljakutse igale ettevõttele, ometi läks Sileni esinemine nii edukalt, et pärast kahte kuud läbirääkimisi esindab neid nüüd nii Dubais kui Abu Dhabis kohalik ettevõte.      

Tänu aktiivsele tegutsemisele on mitmed riigid tundnud huvi ka eraldi äriseminaride vastu. Nii toimus hiljaaegu esimene kohtumine Malaisiaga ning järjekorras on ootamas Lõuna-Aafrika Vabariik ja Luksemburg

Seminar
press to zoom
Seminar
press to zoom
Seminar
press to zoom
1/1